- Інтернет-магазин – Сайт, який має адресу в мережі Інтернет.
- Товар – продукція, представлена до продажу в інтернет-магазині.
- Клієнт – фізична або юридична особа, що розмістила замовлення.
- Замовлення – оформлений належним чином запит Клієнта на покупку Товару.
- Транспортна компанія – третя особа, яка надає послуги з доставки Товарів Клієнтам.
1. Загальні положення
- Ця Угода укладається між Покупцем та Інтернет-магазином в особі менеджера сайту в момент оформлення замовлення.
- Під час оформлення замовлення Покупець погоджується з умовами, обумовленими цією Угодою. Акцептом цього договору покупцем є розміщення замовлення через сайт Інтернет магазину.
- Здійснити покупку в Інтернет-магазині може будь-яка фізична або юридична особа, здатна прийняти та сплатити товар.
- Продавець залишає за собою право вносити зміни до цих Умов, у зв'язку з чим Клієнт зобов'язується регулярно відстежувати зміни в Умовах.
2. Оформлення Замовлення
- Для оформлення Замовлення необхідно вказати фактичні контактні координати Клієнта в Інтернет-магазині.
- Продавець не несе відповідальності за інформацію, яку надає Клієнт при оформленні замовлення. .
- Замовлення Клієнта може бути оформлено в Інтернет-магазині.
- Після оформлення Замовлення Клієнту надається інформація про очікувану дату передачі Товару Клієнту.
- Якщо Клієнтом оформлено Замовлення на Товар у кількості більшій, ніж є в наявності у Продавця, Продавець інформує Клієнта за допомогою направлення повідомлення електронною поштою або телефоном, вказаним Клієнтом при реєстрації, про те, коли буде недостатня кількість Товару. Клієнт має право погодитися прийняти Товар у кількості, що є у Продавця, або анулювати цю позицію Товару із Замовлення. У разі неотримання відповіді Клієнта протягом 3 днів після повідомлення, Продавець залишає за собою право анулювати цей Товар із Замовлення. li>
- Представлені фото-зразки містять один і більше видів товару певного найменування та текстову інформацію: опис, характеристики, розміри, вартість за одиницю продукції мають відомості про основні споживчі властивості товару
- Деякі Товари можуть відрізнятися від представлених на фотографії, а саме відтінок, малюнок на корпусі обладнання, колір корпусу тощо. У випадку виникнення у Клієнта питань, що стосуються властивостей і характеристик Товару, перед оформленням Замовлення, Клієнт повинен звернутися до Продавця. Продавцем Клієнту узгодженим сторонами способом, пізніше 1-ї доби - клієнт зобов'язаний викупити замовлення.
3. Правила отримання товару при кур'єрській доставці
- У разі доставки товару кур'єрською службою у момент отримання товару перед тим, як підписати товарно-транспортну накладну (далі - ТТН), покупець обов'язково повинен перевірити цілісність товару.
- Кількість виробів та відсутність на них пошкоджень покупцю необхідно перевірити у присутності кур'єра.
- Тільки після того, як покупець переконається, що товар не пошкоджений, він підписує накладну кур'єрської служби (ТТН).
- Якщо, здійснюючи огляд, покупець знайшов дефект - він вимагає у працівників служби доставки спеціальний бланк: Акт приймання-передачі (складається у двох примірниках та описуються усі пошкодження).
- Покупець має право відмовитися від прийому пошкодженого товару, але акт прийому-передачі про відмову має бути складений та переданий продавцю протягом 1-2 календарних днів.
- У разі виявлення Покупцем пошкоджень частини вантажу необхідно відмовитися від усього вантажу, не можна прийняти вантаж частково і відмовитися від залишку.
- У разі невиконання покупцем дій описаних вище та прийняття ним товару у пошкодженій упаковці, претензії щодо якості товару продавцем не приймаються.
4. Повернення та обмін товару
- У разі обміну або повернення товару належної якості клієнт оплачує транспортні витрати (по Києву - 400 грн, у передмістя - обумовлена ціна, у регіони - за ціною компанії-перевізника (+ 400 грн. по Києву) та підйом (спуск) габаритних вантажів.
- Всі дії відбуваються відповідно до "Закону про захист прав споживачів". Якщо ви відмовитеся від покупки на місці, вартість доставки оплачується за цими умовами.